26 Haziran 2008 Perşembe

26 lık manken yengem

birgün fenerbahçe maçına gitmiştim ve oradanda yengemlere gidip kaldım..yengem ewde benibekliyordu ve ewde kimse yoktu daha doğrusu ewde kimse olmadığı için gel yanımda kal demişti..yengemle birlikte tv izliyorduk ve çilek yiyorduk..yengem çok kısa bir şort giymişti neredeyse götünün bombelisi görünüyodu..sonra ben ona çilek uzattım yemesi için oda çilek i bi sefer ısırdı ikinci kez ısırınca parmaklarımıda yalıyarak alete yapıştı bende dayanamayıp üzerindekileri çıkardım biraz yaladıktan sonra zaman kaybetmeden amına yavaşça zorladım ve sonra içine girebildim yengem inliyordu,yengemi siktikten bunları unutamayacağımı ve enkısa sürede tekrar yapacağımı söledim ve sonra duş a girdim.o günden sonra yengemle her zaman sikişiyoruz herkese tavsiye ederim ii günler....kadınlar her zaman yarrak isterler unutmayın..ananız bile...heheheh

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)