26 Haziran 2008 Perşembe

Büşraam

millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben sag tarafından kankim sol tarafından okşamaya başladık.Ögle arasında arasında sınıfta kimse yoktu üçümüz haricinde arkadaşım kapıyı tutuyordu ben ise gülşaha yaklaştım direk dudaklarına yapıştım oda zaten geçen dersden ki zevkden dolayı bu onun çok hoşuna gidecek olacak ki elini pantolonumun arasından yaragımı tuttu direk sıraya oturdum we oda kucagıma oturdu etegini we kilodunu çıkarmıştım benim ki dim dik olmuştu götüne yavaş yavaş sokmaya başlamıştım onra çıkardım yalamaya başladı zevkten ikimizde ölecektik sonra vajinasına sokmaya başladım zıpladırken belinden bi yakaladım geri çok hızlı çektim we içine boşaldım oda boşalmıştı sonra gögüslerini okşadım biraz öpüstükden sonra kankime sıra geldi odaçok büyük bir zevkle boşaldı we bi hafta önce gülşah la sex yaptıkz bizim ewde çok seksi kıs gören kaçırması

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)