26 Haziran 2008 Perşembe

O gece

slm benim ismim murat başımdan gecen olay daha 2 gün önce geçti ben bursada oturuyorum yaşım 18 her neyse konumuza girelim benim kız arkadaşlarım erkek arkadaşlarımdan fazla erkek arkadaşlarım kahveye gittikleri için ben oralarda sıkılırım genelde kızlarla gezerim çok iyi anlaştığım bir kız ark vardı adı hale benden 1 yaş büyüktüde o bursanın bi kasabasında oturuyor birgün nette konuşurken bizim oraya geldene die sürekli ısrar ediyordu benimde kafa dağıtma amaçlı gideyim diyerek gittim akşam 19,30 felan hava kararmıştı onunla kasabanın gezilcek yerlerini gezdik gezerkende samimi temaslarda bulundum elinden tutup yürüdüm sarıdım karşıdan karşıya gecerken arkasından dayandım her neyse aradan 1 saat böyle ufak kaçamaklarla geçti bi dere boyu vardı onun dibinde ağaçlıklar ben orayı çok severdim kasabanın 200 metre dışında gidelimmi hale dedim oda olmaz karanlık dedi beni ısrarlarımın üzerine gittik sevda ağacı vardı onun altına yattım kafamı ağaca yasladım oda dediki şimdi hasta olucan yatma bende bana bişey olmaz öyleyse kafanı dizime yasla bende hayır demedim ben haleyi bildim bileli hep kot giyer o gün üstünde beyaz bir etek üstünde yarım çıtçıtlı kazak mavi bencede çok hoş olmuş neyse ben abuç arasına yatım yani tam amına kafamı cevirdimmi amını rahatlıkla koklaya biliodum oda bende uzanayım diyerek yattı bende yüzümü amına karşı döndüm ve seni göremiyorum diyerekte bahane buldum neyse böyle yatarken ben bacaklarını çok okşardım pek bişey demezdi böyle okşadım flan yavaş yavaş bacak arasına girdim kilodu koyu mavi üstüde kalbler fln vardı okşamaya başladım hiç bişey demiyor sadece benle sohbet ediyordu ben amına elleyince elimi tutarak eteğinin altından çıkartı ben onunla kalmadım üstüne çıkarak boynunu yaladım hiç ses çıkartmadı memelerini sıktırdım ama kazanı kaldırmaya çalıştım izin vermedi ve yerden kalktı bende kalkarak arkasından dayandım sikimi şişirdikce kendini kasıyor öne itiriyordu ve benden kaçmıyordu bundan cesaret arkasına iiice dayandım ben sikimi çıkartmıştım bile sadece aramızda bez parçaları vardı baya bunun boynunu yaladıktan sonra eteğini kaldırım ellerim göğüslerindeydi ve eteğini kaldırığım elimi yakaladı hiç seslenmiyordu ama sadece sevişmek istiyordu anlaşılan ama bana yetmezdi ve tek elimle göğüsüne saldırdım oda elimi çekmek için tek eliyle uğraştı yapamayınca çift eliyle çekmeye çalıştı ben bunu fırsat bilerek eteğini kaldırdım kilodunu yana çekip kıç deliğine okşamaya başladım ve sikimi dayadım artık bişey yapamayordu sadece benim baldırlarımdan tıutuyordu tek eliyle girmemem için ben yavaş yavaş arkadaki banta gittim ve onu kuçağıma oturtmak istiyordum ve mesafeyi iii ayarlayamamışım ve bir anda oturduk sadece şu sesler çıktı lopppp ve haleden ıhhhhh gözleri yaşarıştı ama ben zevkten ölüyorum kalkmaya çalıştı izin vermedim böylece kaldık o hiç boşalamadı ama ben 4 defa hareketsiz çok zevk veriyor ve sonra kalktık hiç bişey olmamış gibi yol boyu öptüm kıçına elledim ama götü acayip yanıyodu ve kıçını arkaya çıkartarak yürüyodu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)