26 Haziran 2008 Perşembe

Karım duysa öldürür

Karimla 4 yil önce görücü usulü evlendik. cok mutluyum aslinda ama gecen yaz beni cok düsündüren birsey geldi basima. ben konya da karim ve kücük kizim leyla ile yasiyorum. karim ise istanbullu. neyse sadete gelelim. gecen yaz karim ve kizimla istanbula tatile gittik. hem tatil hem karimin ailesini ziyarete yani. bir hafta gecmedi karim hastalanmisti ve ben sadece onun hastaligi ve kizim ile ilgilenmeye baslamistim. o günlerde karimin istanbula geldigini ögrenen bir arkadasi gelmisti bizi ziyarete ve onun o hasta halini görünce eve gidip ona evinde bulunan antibiyotik haplarini getirmeye karar vermisti. ben ise karima eczaneden ilac aldigimi ve antibiyotigin gereksiz oldugunu arkadasina anlatmaya calistimsa da inat edip yola koyuldu. bende mahcup olmayalim diye ona arabayla gidebilecegimiz teklifinde bulundum ve o bunu kabul etti. neyse ki arabaya oturmus ve yola koyulmustuk. bu arada onun dar kot pantolonu ve üzerinde ince bir sweat shirt vardi. yolda lafa dalmis ve bayagi bir girgira bozmustuk. bana arada kahkaha atip elini dizime vuruyordu ve bu yakinlik beni cok tahrik etmeye baslamisti. nihayet evlerine vardigimizda evde sadece annesi vardi ve ben bu yüzden disarda beklemeyi tercih ettigimi söylediysem de beni ikna edip eve aldi ve annesiyle tanistirdi. annesi karimi tanidigi icin eve girmeme kizmamisti ve ben karimin arkadasi zeyneple yalniz kalma firsati dogmustu. bu arada agzindan karimin kocasinin bukadar yakisikli oldugunu sanmadigini kacirdi ve bu söz benim sikimi bir an da kaldirmis sert mi sert yapmisti ve zeynep bunu sakladigima ragmen gördü ve sadece gülümsedi. ben bu tatli gülümsemesini görünce dayanamadim ve zeynep i kendime dogru cektim ve öptüm. kisa bi öpücüktü ama o da tahrik olmus hemen sikime sarilmisti. dur burda olmaz dedi ve bu olay orada bitti sanmistim. Arabayla eve dönerken yine yavasca elini bacagima atinca arabayi tenha bir yere cekip zeynepi arabadan indirdim yemin ettirdim ve soyundurmaya basladim.daha hic sik görmedigini, bakire oldugunu ama cok istedigini söyledi ve sikime utanircasina sarildi, oksadi, pantolonumdan cikartip acemice agzina aldi. acemice davranisi beni cildirtiyordu. kilotunu indirirken korkmus gibi bir hali vardi ama yinede cok islanmisti. o kücücük amini hala unutamiyorum arkadaslar... arabanin arka koltuguna yatirmis , bacaklarini ayirmis amini incitmeden icten disina dogru yalamaya baslamistim. arada amindan akan suyu disariya tükülüp yeniden daliyordum. sonra sikimi amina dayayip yavasca inleterek siktim onu. hem sikiyordum ama söyler diye korkuyordum da, yinede unutmasi cok güc, cünki cok dardi arkadaslar. o bitmedi gerci ama ben hayvancasina üzerine bosaldim ve yola devam ettik.. eve gelince karima caktimamaya calisti ve bugün hala anlatmasindan korkuyorum. ama yine istanbula gidersek onu yine sikmeyi ve hatta bir tüm gece am ve götünden sikmeyi düsünüyorum.... (zeynep ismi degistirilmistir)

3 yorum:

hasan Yılmaz dedi ki...

selam ben hasan yaş 27 ye girdim ela gözlü kumralım istanbulda oturuyorum cana yakın güleryüzlü hoşsohbetli biriyim her yaştan her şehirden yaş sınırı yoktur bayan arkadaş arıyorum benden büyükte olabilir küçükte olabilir geç kalmadan arayın msj atın bekliyorum vodafone 05462102130 ve türksel 05353609883 istanbul içi ve diğer şehirler olabilir sms atın 05462102130

Adsız dedi ki...

merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

akın sert dedi ki...

çekingen olmayan utanmayan bayanlar arasın ilk aradığında kendini tanıt ne istediğini belirt 0537 272 6290