26 Haziran 2008 Perşembe

Çok acıdı

Slm ben 24 yasindayim denizli pamuk kale unuversitesi son sinif ogrencisiyim.adim aydan kilinc size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum beni sevgilim yurtdisinda calisiyor onunla 5senedir cikiyoruz ama hic sevismedik.ama artik canima tak etmisti ve birisiyle sevismek istiyordum ama sevgilim yurtdisindaydi.ve ben onun enyakin arkadasiy cikmaya basladim tabi sevgilimin haberi yok ney tatil icin eve donerken sevgilimin arkadasiyla bulustuk ve rahat edeceyimiz bi yere gittik ve deliler gibi sevismeye basladik bir cirpida badimi cikardi ve goyuslerimi yalaya basladi banimde ammim sulanmaya baslamisti bende bos durmuyor onun aletini cikarip yalamaya baslamistim.ve sonra kotumu cikarip ammimi yalamaya basladi okadar zevk aliyordumki nerdeyse kalbim duracakti ardindan sikini ammima ve soktu sonra sevgilim ogredi ve beni terketti

5 yorum:

Seks hikaye, sex hikayesi, sikiş hikayeleri, yeni hikayeler dedi ki...

En yeni  Erotik Hikayeler
En yeni  Ensest Hikayeler
En Yeni Gay Hikayeler | Lezbiyen Hikayeler
En Yeni Seks Hikayeleri

Unknown dedi ki...

Gec bosalirim 40 dk cvari am got yalamaya bayilirim cildirtana defalarca bosaltana kadar yalar emerim.zevkin.doruklarina cikmak defalarca bosalmak isteyen cidi olan ve gizlilige onem verenler bayanlar ciftler parlak pasifler arayin tanisalim 5335259403 msn dogangunes_7001@hotmail.com

hasan Yılmaz dedi ki...

selam ben hasan yaş 27 ye girdim ela gözlü kumralım istanbulda oturuyorum cana yakın güleryüzlü hoşsohbetli biriyim her yaştan her şehirden yaş sınırı yoktur bayan arkadaş arıyorum benden büyükte olabilir küçükte olabilir geç kalmadan arayın msj atın bekliyorum vodafone 05462102130 ve türksel 05353609883 istanbul içi ve diğer şehirler olabilir sms atın 05462102130

Adsız dedi ki...

merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

akın sert dedi ki...

çekingen olmayan utanmayan bayanlar arasın ilk aradığında kendini tanıt ne istediğini belirt 0537 272 6290